niedziela, 20 lipca 2014

New York Knicks


W tej stylizacji wybrałam się wczoraj na festiwal muzyczny "Blues nad Odrą". Jest to unikalna impreza, odbywająca się co rok w moim miasteczku - Ścinawie, razem ze zlotem motocyklowym. Mieliśmy przyjemność zobaczyć występ zespołu Cree, muszę przyznać, że byłam pod wielkim wrażeniem. Przez chwilę, będąc ogłuszona muzyką, czułam się jak hipis na haju, dwadzieścia kilka lat temu, bujający się na koncercie Dżemu. Śmiało mogę powiedzieć, że mózg wypłynął mi uszami, do tej pory, z resztą, słyszę jakbym nosiła zatyczki. Nie mam tutaj, oczywiście, na myśli negatywnych emocji. Wręcz przeciwnie, cały koncert stałam jak wryta, wpatrzona w scenę. Nie jestem ani die heart fanką bluesa, ani nie zamierzam się wymądrzać w temacie Ryszarda Riedla, wszak miałam jakieś 2 lata, kiedy zmarł, jednak czuć było niezwykle emocje w głosie jego syna. Jeśli macie okazję zobaczyć Cree na żywo, nie zastanawiajcie się, warto!


Jersey - Champion | Shorts - DIY | Sachet - Vintage | Shoes - Nanu Nana | Watch - Geneva (similar here/podobny tu)

30 komentarzy:

  1. Świetna koszulka ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Espadryle i koszulka- rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny sportowy look:)

    pozdrawiam,

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Espadryle!!! Genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja i zdjęcia też super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz ! Fajnie i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz, świetne spodenki
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna koszulka :)
    uwielbiam takie sportowe stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. mistrzyni!!
    ♡♡♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś moją ulubioną blogerką!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie!!! MEGA KOCHANA <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny set na takie wyjście:) szorty extra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Props za New York Knicks! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fenomenalny masz kolor włosów! Stylizacja również mi się podoba. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem nerka z tyłu nie pasuje ale reszta jest świetna ; >
    Niezła jakość zdjęć ; >


    http://dzejkoob.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę Twojego bloga a już stał się moim ulubionym!
    Obserwuję, jeśli mój blog Ci się spodoba to zrób to samo :)
    http://paris2607.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. co za rewelacja! :) mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. znakomicie wyglądasz! świetny zestaw, przypadł mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  19. masz coraz lepsze zdjęcia! albo lepszy fotograf (chyba, ze wciąż ten sam) albo aparat albo mega wyładniałaś :D oczywiście wcześniej nie było źle, żeby nie było :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Od początku blogowania zdjęcia robi mi mój chłopak, mamy nowy aparat od prawie roku i od kilu miesięcy obiektyw portretowy. Myślę, że poniekąd we wszystkim masz rację, bo Marcin nabiera coraz to lepszych umiejętności w fotografowaniu, ciągle uczymy się czegoś nowego :) a ja ostatnio odrobinę zeszczuplałam, zmieniłam trochę styl życia i czuję się lepiej, bardziej pewna siebie i chętniej pokazuję to na zdjęciach :)

      Usuń
  20. fajnie byłoby Cię poznać mojau kochana blogerko :*** slicznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.